Ögonblick

2 Veckor och 2 dagar...

Helt plötsligt bara rusar tiden fram, hinner inte med någonting. Samtidigt som jag helt plötsligt har miljoner saker som bara snurrar runt i huvudet. Som jag bara måste hinna göra innan jag åker. Och inte har jag någon aning om hur jag ska hinna...

Inte för att jag klagar egentligen, för det betyder att dagen för avresa bara kryper närmare och närmare. Men ändå, så finns det dom där ögonblicken som man önskar att man kan frysa, ögonblicken som man bara vill leva kvar i för alltid, ögonblicken man kommer sakna mer än man någonsin kan förstå...



Sometimes I wish that I could freeze the picture
And save it from the funny tricks of time

Slipping through my fingers all the time
I try to capture every minute
The feeling in it
Slipping through my fingers all the time

Kommentarer
Postat av: Alex

Du är en av dom få, en av dom bästa !

Längtar till vi möts i manly !

WOOOHOOOOOOOOOOOOOOO :D

2009-08-26 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0