2009

Efter en händelselös vecka som nådde min gräns tog jag saken i egna händer and made things happen...

Nyårsafton imorrn och jag har bara en fråga, vart tog 2009 vägen ? Jag kan ju inte klaga på att det var händelselöst iaf,

Höjdpunkterna var helt klart Stinas hemkomst från USA i April, antagnings beskedet från Australien och alla sjuka kvällar med lillasyster. Mer än så tänker jag inte sammanfatta det kommer väl sluta lika långt som Stinas brev som aldrig vart skickat.

Nej Januari får bli en månad för surfklass och volleyboll kurs, sen tar jag helt klart upp fotbollen i Februari, Jag ber till gudarna att jag klarat mina exam och att jag helt enkelt kommer ha tid att spela nästa termin. Jag behöver få springa, tävla och framförallt vinna! I need a challenge! Min gräns är nådd.

Sen har jag fått ett nytt jobb, så nu har jag två. Andra dagen tappade jag en ölflaska mitt bland alla gäster rakt i golvet, gick i tusen bitar. Bra där Em! annars så går det sakta frammåt med dom indiska maträtts namnen. Sen hade dom ringt från första stället jag jobbar på, så nu håller vi tummarna för att jag blivit uppgraderad, kanske till dukvikare denna gång... who knows!


Sen måste jag ju tillägga att Alex å Gabbi är tillbaka i kylan. And we will miss you !

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Omg do i miss you !!

2009-12-30 @ 20:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0