Exams

4 final exams och 3 kurser avklarade... two more to go.

På Tisdag klockan 3 PM är jag äntligen fri !! På onsdag kväll ska vi in och fira detta i Sydney och på torsdag ska vi ligga på stranden för första gången. Det är som en dröm för bra för att vara sann. Sen ska dom närmaste dagarna, veckorna eller kanske månaderna ägnas åt att sova! undrar om man kan ta igen all sömn man förlorat ? !

Sen väntar dock dom där veckorna av olidlig nervositet innan man får exam resultaten och betygen hemskickade... Med tanke på dagens sista exam så vet jag inte om jag vågar öppna dessa kuvert! Live or die, allt avgörs på ett papper...

Nej nu ska jag sätta igång och plugga excel till data provet. Tänkte försöka somna innan 3 am idag iaf...

Utöver det så har det nu blivit bekräftat att alla här på skolan inte håller sig till redbull för att klara av pluggandet och dom vakna nätterna inför examen... Och jag kan ju knappast säga att jag inte förstår dom.

4 days to go...







Manly Beach here we come !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0