Industry Training

Då har jag packat upp alla saker, hunnit njuta av stranden och idag ska det sökas nytt jobb och imorgon ska jag färga håret.

Min första riktiga tur till stranden detta år var väl förberedd med både böcker och musik. Slutade dock inte riktigt som jag förväntade mig, kom hem med röd färg över hela kroppen en aning bränd... så det blir nog ingen strand för mig idag.

Det blir industry training i Maj och jag kan knappt vänta! däremot har jag stor beslutsångest. Tänker börja söka redan nu på sommarlovet för att verkligen få det jag verkligen vill ha. Problemet är bara att jag inte kan korta ner mina tre alternativ till ett... Det står mellan Disneyworld i Florida, Club Med på någon av deras resorts i världen, och slutligen Kapstaden i Afrika. Det sist nämnda lockar otroligt mycket! det enda problemet är att med Disney och club med vet jag vilken otroligt bra industry training jag kommer få. Platserna på Disney är ganska så eftertraktade. Afrika är ett mer osäkert kort, Och jag antar att det är därför det lockar så mycket. Ibland blir jag så trött på mig själv!! Ska göra lite mer resarch så får vi se sen...

Snön verkar ligga kvar i Sverige och tro det eller ej men jag är avundsjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0