Jobb

Mitt jobbsökande gick bra!... tror jag.

Gick in på en resturang vid stranden och frågade om dom behövde någon personal över sommaren. Den första killen jag pratar med Säger att dom redan har fullt men han skriker bort till vad jag antar är managern för att höra efter ändå. Managern kommer fram och granskar mig med en lite skrämmande blick och lite väl länge. Frågar vilket land jag kommer ifrån, därefter följer en lång disskusion på något konstigt språk innan jag faktiskt får ett jobb. Börjar imorgon för en provanställning på några timmar. Så här i efterhand kanske det är svart lön vad vet jag, något skumt var det ju med anställningen helt klart. Men vad gör det nu har jag lite mer jobb iaf!

Att tillägga är att nästa gång någon kallar mig blondie vet jag inte vad jag gör. Jag har ett namn!

Funderar starkt på att färga håret riktigt mörkt imorrn bara för att... vi får se vilken färg jag kommer hem med från frisören

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0