Juldagen

Jag tror inte man kan sova mer än jag gör just nu, men sen har jag ju 3 månader av sömn att ta igen också...

Jag vet inte vad det är för fel men var jag än kommer så firar dom aldrig riktig jul. Jag vet inte om vi förstorar upp det hela i Sverige och blir helt besatta av julgröt, julbord, tomtar och presenter eller om det helt enkelt inte är så stort någon annanstans. Hur som helst så hittills existerar bara jul i Sverige.

Fick lite julbonus en vinflaska och svensk julmust från jobbet igår, Väldigt omtänksamt av dom kan man tycka. Allt jag kunde tänka var "å vart fan är min paradis ask!".

Julafton firas på juldagen här så Merry Christmas again!

btw eftersom min kamera är trasig och min systemkamera inte har något minneskort så får du gärna skicka det som jag glömde hemma Sara om du ser det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0