Manly

Det blev uppgradering igen men inte till dukvikare, denna gång ska jag få börja servera! finally!


Nyårsafton och Em jobbar till elva ikväll, har inte bestämt om jag går ut efter eller inte, tar det som det kommer...


För bara någon vecka sedan saknade jag snön och framförallt hör den ihop med nyårsafton, champange i handen, raketer i luften och den där kylan som huttrar ut genom munnen. Nu börjar den där snön glida längre bort och både stranden och den varma luften känns bättre än på länge. Och en nyårsafton utan snö känns helt naturligt.


Jag börjar helt enkelt vänja mig vid Australien och Manly börjar kännas som hemma. Farligt men allt för sant. Älskar mina morgonpromenader längst med stranden, surfare i vattnet och alldeles för mycket människor ute för att vara en vardag. Har vant mig vid både turister och spindlar och om sanningen ska fram


Theres no place else I rather be




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0