Plugg

Pluggande och jobbande är vad mina dagar består av just nu, Trots det behöver jag söka ännu ett jobb till sommarlovet. Ska ta tag i detta på måndag.

Exam pluggande är en mardröm utan slut. Allt man gått igenom under hela terminen ska pluggas in och jag vet varken i vilken ände jag ska börja eller sluta. Stirrar mest med en desperat blick ner på miljoner av papper, anteckningar och skolböcker. Samtidigt som klockan tickar snabbare och snabbare.

Det börjar på onsdag med exam i Event Law, vilket inte är mitt toppen ämne direkt. Trots detta så fick Jag och Gab Distinction (D) på vårt Law assignment. Vi var båda i chock tillstånd i några sekunder eftersom ingen av oss hade förstått någonting av varken vad vi läst eller skrev. Gabs chock sekunder gick dock snabbt över i ett segerjubel i hela klassrummet. True happiness, haha.

Sen så vart jag uppgraderad på jobbet förra veckan från att endast polish cutlery till att även få äran att vika servetter... ska man skratta eller gråta ? !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0