Sunday

Och på den sjunde dagen vilade han, var det inte det vi fick lära oss i lågstadiet när man tog emot sin första bibel längst fram i kyrkan ? Vad hände med den där vilodagen, försvann den där i samma takt som man slutade tro på gud. Måste man tro på det ena för att få det andra.

Sist jag såg en vilodag var 3 månader sen, vilket känns som en hel evighet. Och hur mycket jag än försöker får jag inte in innerbörden av contract law i hjärnan. Det går in på ena sidan och ut på andra. Jag har kommit så långt att jag förstått att det är ett agreement, good job Em !!

Nej vilodagarna försvann någonstans på vägen och ersattes av skolböcker och jobb. Men om ni bara visste vad jag skulle göra för en sån där underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0