36 timmar

Igår slutade lektionerna klockan två, då satte jag mig ner och skulle avsluta min assignment som skulle vara inne idag. 15 och en halv timme senare visar klockan på 5.30 på morgonen och jag skriver ut mitt arbete. Efter detta fick jag en timmes sömn innan det var dags att gå upp igen. Gabbi fick däremot ingen sömn alls så jag antar att jag ska vara nöjd!?

Vi har gåt som i en dimma idag båda två helt avtrubbade, och knappt förstått varandras ord.

Har hållt mig uppe i samanlagt 36 timmar nu... undrar om det finns något rekord att vinna ? ...

Nu hade jag tänkt att sova då jag är dödligt trött men detta tar ju inte presentationen och testet vi har imorgon hänsyn till...

Det kanske blir en tidig kväll iaf... jag undrar när ordet tidig började förknippas med ett på natten ?

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Lucaz ska döpas den 17 januari. men jag har inte skickat en inbjudan till dig för du kommer väl inte hem då?

2009-11-12 @ 18:34:52
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0