Report

Tydligen fotsätter både tiden och skolan att existera, jag tror inte riktigt dom inser att AIK tagit SM GULD, jag kan aldrig tröttna på dom orden SM GULD. music in my ears.

Men sen måste ju bara påpekas att hatet och skadeglädjen inte kommer långt ifrån kärleken och lyckan. Djurgårdsspelare som ligger fallna, slagna och besegrade som små högar på planen. Förlust mot ett superettan lag så vem kan klandra dom. Det kanske är dags för både spelare och ledare att inse den sanning som stirrar tillbaka på dom. Ni är inte bättre än super ettan. Svälj det och move on.

Is this the beginning of the end ?

Den enes sorg den andres lycka. Och just nu är vi helt klart den andre. För oss kan jag känna framtiden, jag kan faktiskt ta på den. Och lyckan ligger fortfarande kvar där i kroppen som något underbart jag aldrig vill släppa taget om.

För att släppa den levande drömmen för ett ögonblick så fick jag tillbaka min första report idag. Satt och nervöst bet på pennan innan jag vände på pappret och såg ett D lysa tillbaka på mig. Okej jag vet nu låter ett D jätte dåligt men i detta system är det näst bästa betyget man kan få. Så jag kan lättad sucka ut efter min första report. Även om den där känslan att det inte var bäst gnagde otåligt inom mig. Kändes lite bättre av att ingen annan heller fick HD ... men ändå.

Kommentarer
Postat av: melissa

is a d like a b? on the a-f scale?

2009-11-08 @ 01:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0