Söndag

Gabbi och Alex var tillbaka för en weekend i Manly och jag vet inte vart jag ska börja för att berätta om helgens äventyr, det slutade dock med nattbad i havet och en nedgrävd kamera... och jag tror att vi lämnar det där. Dock så insåg jag helt plötsligt vad ordet vit innebär, såg ut som att jag inte sett sol på 100 år och levt i en grotta. Men det kanske bara var Gabbi och Alex som var bruna...

Dom åkte idag för att bege sig till Nya Zeeland, inte alls avundsjuk! så det var bara för mig att återgå till verkligheten. Vaknade dessutom upp med en värkande hals, just när jag trodde att jag hunnit blivit frisk. Man undrar när det ska gå över. Känns som sjukdomarna bara överlöser varandra.

Idag så har jag bara försökt fokusera på studierna men det har helt enkelt inte gått, jag har verkligen försökt med allt! vilket inte känns så där super bra då final exams are coming up. Annars så är det sommar i luften och det blir inte bättre av havsutsikten när man tittar ut genom fönstret. Det är som en hel värld utanför fönstret som man inte kan ta del av. hm... fängelse ? bästa gemförelsen jag kan komma på.

Till sist så går det inte att ladda upp bilder på bloggen, ingen aning om varför.




Kommentarer
Postat av: Alex

Harlig helg, kanner dock sjalv av halsverken.. morr

2009-11-30 @ 04:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0