Sunday

Har fått jobb på resturang nere i Manly nu och jobbade första dagen i fredags. Var riktigt kul faktiskt,


Jag och Gabbi var i Sydney igår och skulle hitta Law böcker på biblioteket. Men då vi hade lite svårt att ens förstå texten blev detta genast ett problem. Men som från ingenstans sitter det en advokat bredvid oss och undrar om vi behöver hjälp... OM vi behövde!


Satt där och antecknade medan han förklarade ord jag inte hade en aning om vad han pratade om. Gabbi förstod inte heller så mycket mer, så jag vet inte hur det ska gå. Hur fan ska jag veta vad Tort Law är för något!!??

Annars så har inte pluggandet minskat direkt snarare stigit...


Idag ska jag hjälpa till att bump in för ett event på skolan från halv ett, så goodbye studie time...


Sen måste jag berätta om veckans klockrena citat. Vi sitter i gabbis rum och pratar då jag får en ide om att bara dra nånstans och göra nåt spontant!


Detta var dock inte Emelie så pigg på så hon förklarar att "Nej jag kan inte vara spontan ikväll, men nästa lördag kan jag planera in att vara spontan"...

 

What ? jag visste inte att planering å spontanitet gick hand i hand...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0