Bye bajen bye bye

Det är som att stå i främsta ledet vid en avrättning, du har ingen aning om vem dom precis kommer avrätta. Dig eller personen som står bredvid, allt du kan göra är att hoppas, önska och tro för allt vad du är värd medan nervositeten hopar sig till en stor hotfull klump i magen.


Alla dessa år, alla dessa matcher, alla dessa upplevesler, denna livsstil som blev till det närmaste en religion. Och nu står man här och väntar på den dag man har väntat på hela livet. Om jag ska vara helt ärlig överlever jag inte ett förlorat guld. NO way !


Och detta inlägg vore inte ens värt min tid om jag inte tänker skriva något om Bajens underbara insats i årets allsvenska. Äntligen ställs saker och ting på sin rätta plats och Bajen skickas dit dom hör hemma. Det sägs att vi ska hoppas att dom skulle klara sig för derbynas skull, men vem fan bryr sig om derbyn när hatet och skadeglädjen är så mycket större. Vem kan sitta och hoppas att Djurgårn håller sig kvar när allt jag vill är att skratta dom rakt upp i ansiktet medan jag sakta kan avnjuta deras färd ner till ingenstans. Jag skiter i både derby och förlorade biljett intäkter. Jag fortsätter gärna att hata från olika divisioner. För i slutändan är det precis så det ska vara. 


 Inget i världen är starkare än kärlek och aldrig blir väl kärleken så stark som när man hatar som mest.


HIFDIF - Tillsammans kan vi... Nog slog dom ihop sig till en enad styrka allt,  men missförstod dom vad som är upp och ner på tabellen eller kan dom helt enkelt vara så dåliga ?





Om man växer upp i slum eller är särdeles dum
Om man kärlek aldrig känt ja då må det vara hänt
däremot undrar man vem som kommer från ett lyckligt hem
och har fått en ärlig chans kan gå så vilse någonstans

hur kan man frivilligt bli bajare ?
Du har ett liv så varför pajare ?
Hur kan man frivilligt bli bajare ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0