STOPPA TIDEN

STOPPA TIDEN

Gick och la mig klockan 3 igar, och jag pratar inte om eftermiddagen. Sitter uppe halva natterna for att hinna med skolan. Nasta vecka ar redan week 5 eller week of nightmares, det betyder inlamningar och mid terms.

har hamnat efter i mitt eget plugg schema som jag insag var lite orealistiskt, Dessutom gor det allt lite svarare av att fa nya uppgifter varenda dag, innan man hunnit klart med dom man redan hade. det ar som ett hjul utan slut. Tror helt allvarligt att jag fatt mer att gora dom senaste 4 veckorna an jag haft under mina 13 ar i skolan... Welcome to my life.

Sen vet jag inte nar jag ska ha tid att soka jobb an mindre nar jag ska hitta tiden till att jobba!

var ledig efter forsta lektionen och somnade nar jag kom tillbaka till rummet, vaknade upp fyra timmar senare med boken i ansiktet och insag vad klockan var. Borjade nastan grata nar jag insag hur mycket plugg tid jag gatt miste om 

Kan man do av stress ?? !  

Till Mickan har kommer lite bilder, och min report ar om World cup in soccer.



Skolan ar uppe pa kullen om ni ser den,




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Den där stranden och vattnet såg inte helt fel ut! Tack för bilden, men EN bild är lite snålt, haha ;) Jag är girig :) Det verkar vara en hel del pluggande, men de skulle inte ge er mer än vad som går att klara. och så kommer du få rutin på det efter ett tag också. Så stressa inte ihjäl dig! Kramar!

2009-10-19 @ 11:21:18
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0