Gabbi å Alex

Har precis kommit hem efter att träffat Gabbi och Alex nere i Manly, fick en släng av extrem avundsjuka när jag fick se insidan från backpacker livet. Det ska så bli jag om 3 år! däremot verkade inte dom två ryggsäcks bärande svenskarna lika muntra av det "ljuva" livet.

Dom hade tydligen inte heller kunnat ringa till mig eftersom Alex mobil var urladdad och Gabbi inte hade mitt nummer inlagt. Så det tog dom nästan ett dygn innan dom lyckades att få tag i ett australiensiskt telefon kort. Att man kan byta sim kort mellan mobilerna verkade aldrig riktigt ha slagit in i deras hjärnor, snillen spekulerar ?

Imorgon bär det av till Sydney iaf för lite event jobb. Annars så kommer jag sitta djupt begraven i skolarbete halva natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0