Halloween

Varmt, varmt, varmt... Och jag drömmer mig bort mot stränder och varmt vatten, även fast jag bor 10 minuter därifrån. 6 veckor kvar av första terminen innan drömmen blir verklighet

Kan inte fatta att jag varit här i 2 månader snart, Och bara tanken på att det endast är 6 veckor kvar av första terminen skapar stark paink känsla i kroppen med allt som ska hinnas med tills dess.

Har sökt jobb på resturanger och barer idag, ska söka lite mer i eftermiddag. Imorgon har jag event jobb i Sydney igen. Och Halloween firande känns långt borta. Men vi ska iaf ha picknick på stranden ikväll med vin och baguetter. Så man blir medveten om att stranden iaf finns där.

Inhandlade ny energi dryck idag då red bull inte känns som den funkar längre, när man behöver vara på topp 3 på natten. Får se om detta går bättre.


Last year on Halloween


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0