Jätte spindel

Mitt uppe i det ihärdiga pluggandet har jag totalt missat att det är Halloween till helgen, eller inte bara jag, vi har missat det allihoppa. Inte för att jag ändå skulle hinna med ett Haloween party, men ändå hade ju känts lite bättre att ha lite koll iaf.

Nu har vi dock bestämt att hitta på något varje lördag kväll för bara en timme eller så. Allt för att helt enkelt ha tid att andas mellan alla assignments. Så på lördag blir det picknick med vin och baguetter på stranden. Måste ju ha något att se fram emot för att inte gå mot sin långsamma död eller breakdown.

Var för övrigt ute och gick idag då jag helt plötsligt ser något komma krypande mot mig i mörkret, det tar ett tag innan jag inser vad detta är för något. Jag spärrade upp ögonen lite extra och kastade mig handlöst ut i vägen för att undvika JÄTTE SPINDELN som koma farande i en ruggig takt. Den var lika stor som min hand och chocken har inte släppt ännu. Kanske inte är så dumt att sitta instängd på rummet ändå...?


Kommentarer
Postat av: Stina

Fy fan! jag hade ju avlidit om den hade kommit mot mig, kanske lagt mig ner på marken och spelat död! usch! Kul med halloween! tänkte tillbaka på förra året xD ahh

2009-10-28 @ 18:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0