Något starkare ?

Var ute och tog en liten jogg paus från pluggandet, stannade till på Coles och skulle fråga efter energi dryck inför kvällens pluggande, eller... nattens pluggande. Fick inte direkt ett upplyftande konversation när en kille såg mig stoppa ner ett fyra pack red bull i kund korgen.

-are you going to run a marathon ?
-NO I just have some midterms coming up
-Oh, what school
-ICMS
-God, Blondie you need something stronger then that
-No I think this will be enough for me
-haha just wait for the finals

GREAT! jag antar att jag får ta igen sovandet på sommarlovet...


Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Haha det va ju fan klockrent!! Du kommer klara det darling!! I know you will!! :D Du är sånt jävla go i så det finns inte :P redbull is the shit :D You're gonna make it!!

2009-10-19 @ 19:19:31
Postat av: Pappa

Aldrig har väl 2 st Aikare fått så mycke beröm

av en djugårdare http://nyheter24.se/sport/blogg/niklas-wikegard/360409-grym-forelasning#360409

2009-10-20 @ 16:14:00
Postat av: Mikaela

Lagom kul att då den där kommentaren! Men du är en av de mest envisa människorna jag känner, så jag vet att du kommer klara det!

Puss och kram!

2009-10-20 @ 19:07:48
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0