School is hard

If I thought school was hard before…


Just so everybody knows, no one are  going to be able to contact me for the next three years since I can kiss my life goodbye. I have reports, essays, presentations, assessment, quizzes, group assignments and just regular homework on the top of it. And off course my volunteer work, which I btw not really have time for.

Det är dags att ta avsked från mina tennis lektioner, yogan, fotbollen, surfning, stranden, nattklubbarna, gymmet, shopping, kompisar och att inte glömma hela mitt sociala liv. Enda gången jag kommer ha tid att sticka huvudet genom dörren är för mina 15 minuters tripp till biblioteket. Jag kommer sitta instängd mellan fyra väggar med min dator som bästa vän och huvudet långt nere i böcker och informationskällor.

Detta var tydligen dagen då allt kör igång, vilket jag fram tills idag trott att det redan gjort. Uppenbarligen inte.

Och som våran lärare påpekade idag hoppar ett antal av utbildningen innan första terminen är slut och har man riktigt tur så blir man helt enkelt utkastad om man inte hinner med. Och nu har jag slösat 10 minuter av min dyrbara tid på en blogg. Har bara 2 timmar kvar till middagen och sen endast 3 timmar innan jag måste sova för att vara totalt fokuserad på nästa lektion. Welcome to my life

hur jag ska hinna med ett extra jobb är ju en gåta utan svar.

Och till sist HAPPY BIRTHDAY THESS! hoppas du fick världens bästa dag



Min korridor




Kommentarer
Postat av: Stina

Jag kan bara önska dig lycka till, bara att bita ihop och plugga arslet av dig! Men det blir inga problem för dig, förresten när ska du lägga upp bilden på dig i skoluniform!?!? Put up a picture now!! xoxox u know i miss u

2009-10-06 @ 17:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0