The hidden clubs

Så efter en helg av volunteer arbete och alldeles för lite pluggande så är det snart tisdag igen,

Man kan väl lugnt säga att helgen inte riktigt vart som jag tänkt mig, don't ask Stina!!

Träffade dock kille som berättade om the hidden clubs i Sydney. Är tydligen massa svart klubbar som är i lägenhetsmiljö och flyttar runt varje helg. där dom har liveband och hel galna fester. Ska tydligen vara hur coolt som helst. Så nu gäller det bara att hitta en vilket är det svåra då man måste ha någon kontakt som har koll på detta. Bara att börja leta!

annars har halva dagen gått åt till att räkna ut vilket flyg jag kan ta till göteborg för att se guldmatchen. efter att jag undersökt csn möjligheter, priser och flygplanstider fick jag till slut inse att Australien är alldeles för många timmar före och skulle därför bara gå om matchen var en lördag. I'm in hell.



Kommentarer
Postat av: Stina

Em vad hände i helgen! U soo gonna have to tell me!!

2009-10-05 @ 19:08:49
Postat av: Mikaela

Hello there! :) Vet inte om man ska våga fråga vad som hände i helgen ;) Däremot vill jag fråga efter mer bilder! Vill ju se hur skolan och allting ser ut :) mattias visade mig "community channel" på youtube (bara söka på de orden) som är klipp gjorda av en australiensisk tjej. Älskar det australiensiska uttalet! Har du också börjat prata så? :) Skulle mest säga hej! Kramar!

2009-10-05 @ 22:17:09
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0