Torsdag

Igår var jag på underbara starbucks igen, Gabbi och Alex uppskattade dock inte dom underbara smakerna av shai latte. Hur detta är möjligt är en fråga utan svar! ?

volunteer arbetade även på the noodle market i Hyde park. Där min festival coordinator sa att hon eventuellt kunde fixa lite betalt extra jobb åt mig vid sidan av studierna. Så nu håller jag alla tummar och tår i hela kroppen att det blir event jobb. Vilket skulle vara guld värt!

Min amerikanska rumskompis åkte till Nya Zeeland idag vilket är helt underbart !

Och tro det eller ej men jag sitter fortfarande och skriver på min report, den senaste timmen har jag lyckats få ihop en mening. Min research går åt helvete skulle man kunna säga... Nej ingen tid att slösa åter till mina bästa vänner, böckerna.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hi there! Du tycks kämpa på med pluggandet! Vad är det du skriver om? Event-extrajobb låter inte helt fel :) Jag efterlyser dock mer bilder, det är ju kul att se hur det ser ut där du är. Förmodligen skillnad jämfört med 0 grader utomhus som det här är! ;) Puss och kram!

2009-10-15 @ 23:17:17
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0