Tuesday

Har tydligen både report och essay att skriva till nästa vecka, vilket jag trodde jag hade 2 veckor på mig... bättre nyheter kan man ju få. Den idioten som kom på att dygnet endast skulle ha 24 timmar kan ju aldrig ha läst mina kurser. Dessutom har vi två timmars extra lektioner dom två kommande veckorna just vad jag behövde. Vi ska börja med bar och vin kurs på torsdags eftermiddagarna.

Och som tur var fick jag även bra nyheter igår då jag med glädje fick se att AIK vunnit derbyt och behåller guldläget. Satt och tittade på youtube klipp medan längtan brände i hela kroppen...

Drömmar av guld A
Drömmar av guld I
Drömmar av guld K
Det är drömmen om AIK



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0