AIK KROSS

Nu har internet varit nere i exakt ett dygn och jag kokar snart over av ilska. Sitter i data salen med ett begransat alfabet.

Imorse Var jag uppe med tuppen och gick ut och sprang klockan 6 am , innan skolan borjade. Kandes sjukt skont sa detta ar nog nat att fortsatta med. Annars sa ar det tisdag och som vanligt festkvall for alla studenter, alla utom jag da. Som istallet ska plugga och ga pa tennis lektion. verkligen underbart. Welcome to your new life Em.

Imorse vaknade jag dock med en brannande forlust kansla. Var helt saker pa att AIK forlorat derbyt och var borta fran guldstriden. Men verkar som att inget kan skaka AIK detta ar inte ens ett derby. Lika stabila som vanligt. Bokstaverna som lyste mot mig denna morgon lod: DOM KOR OVER OSS ! jag menar vad mer behover man i livet ?

Sen dess har jag gatt och vandrat pa sma moln hela dagen och det slutade med att lararen stod i klassrummet och pratade om dagens event vilket vart fotboll och AIK. Not bad.

Nej dags att paborja min nya tennis karriar !

Kommentarer
Postat av: Pappa

Mutumba lekte med jan Tauer så dom fick byta ut han före halvtid dom kunda ha vunnit med 6-0

2009-09-29 @ 12:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0