Cocktail

Då var cocktail partyt över och det var nog den finaste tillställningen jag varit på sedan jag lämnade Barmitzvah helgen i USA. Det började med massor utav tal i skolans kyrka sedan vart det mingel, champange och apertizers. När detta var över begav vi oss till skolans bar där vi spelade lite pingis innan vi drog vidare ner till shark bar i Manly. Vi var dock en av dom första som lämnade eftersom jag ska upp tidigt imorgon, Och skolan går först.

Däremot så har nog varenda en från USA kommit hit för att deras föräldrar skickat iväg dom och verkar knappt fatta att dom ska plugga också,



Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Åh va fin du är!! Fan greja ett jobb till mig så kommer jag!!! I promise!!!

2009-09-15 @ 15:26:01
Postat av: Stina

Loooking good! Like you're dress, classy :D

2009-09-15 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0