Computer

Första lektionen avklarad och tre Exams inbokade, Vi gick igenom Word och jag får väl helt enkelt skylla mig själv eftersom jag inte direkt var överdrivet närvarande på datorkunskapen i gymnasiet. Trodde aldrig det fanns så mycket att veta om ett enda dokument. Själv trodde jag det räckte med att kuna ändra storlek på texten och veta hur man skriver. Men icke, detta får jag ta och gå igenom ordentligt på min "lediga" tid. Ny dator lektion imorgon. Får se om jag kan bli ännu mer förvirrad...

Blev dock påmind i sista stund att man inte får ha håret utsläppt om det går ner till axlarna. Blev helt klart räddad från en katastrof. Puh !

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag sa ju åt dig att du skulle hänga med på lektionerna :P

2009-09-21 @ 19:16:29
URL: http://tessielur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0