Event

Tennisen igår vart inställd så det vart jogging tur istället, vet inte vad som hänt men mina steg känns hur lätta som helst och det är nästan som att jag inte kan bli trött, I love it! Nu sitter jag med läxor och letar efter volunteer platser på olika slags event i Australien.

Dessutom har vi fått i uppdrag att göra en portfoli med allt vi kan komma över som har med event att göra, allt från tidningsutklipp till barnkalas lokaler och texter och bilder. Så ser ni något intressant som har med event att göra får ni gärna mejla över. Jag vill samla så mycket som möjligt från olika länder och platser.

[email protected]

Ingeborg :klart ett år I USA inte räcker!! du vill ju därifrån det hör ju jag. Är ju bara vad dina kompisar tycker och dom nöjer sig ju med en lägenhet i Linköping, det säger väl det mesta...  Samla ihop lite pengar och bara åk och gör något utomlands. Du kommer ändå aldrig vilja stanna i Sverige igen. Vad du vill göra kommer komma till dig sen, gå inte och tänk på det hela tiden. Bara åk utomlands och jobba lite, till nåt ställe du alltd velat.



Trodde aldrig någonsin jag skulle sätta på mig nåt liknande...


Kommentarer
Postat av: Sara

fan mobbad outfit haha !

2009-09-23 @ 15:28:25
Postat av: Alex

jag gillar't ;)

2009-09-24 @ 19:24:03
Postat av: Anna Lundin

Ja man är verkligen inte van vid att se dig klädd sådär. Trodde aldrig att man skulle få se dig så. hiih :D

2009-09-28 @ 16:49:31
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: gossip girl

HAHAHAHAHAHA!

2009-10-01 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0