Event

Första introt för event programmet var avklarat och om jag trodde detta var rätt för mig förrut är det ingenting mot känslan jag har nu. Är så extas att jag bara vill börja plugga på en gång och detta var ord jag aldrig trodde jag skulle säga. Det första dom sa var att jobba med event betyder att ingen dag är den andra lik, och dom orden gick rakt in i mig för att stanna för evigt och alltid. Hur underbart låter det inte.

Det första eventet vi ska vara med och arrangera är den stora surf tävlingen nere på Manly Beach.

Sen så kan man anmäla sig till event gruppen på skolan som ordnar alla skol event från fester till andra aktiviteter. Tyvärr så är det bara 6-7 stycken som får vara med i den gruppen och hur hon väljer ut detta har jag ingen aning då hon knappt vet vilka vi är ännu. Jag har iaf anmält mitt intresse så bara att hålla tummarna.

Nej nu måste jag gå och duscha så jag hinner i tid till Cocktail partyt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0