Final countdown

The final countdown...

Sist jag skrev dom orden satt jag i Californien och tittade på en biljett till Sverige. Med känslor blandade av längtan och saknad och en vilja som både ville stanna och fly tillbaka till tryggheten. Sist jag hörde den låten satt jag och Linda i en bil och sjöng det värsta vi kunde och bara njöt av vartenda ord som vi försökte rista in i vartenda av våra sinnen för att stå ut en dag till med ungar som stod oss enda upp till halsen.

Nu är det inte så längre, nu sitter jag här och ska åka från trygghet till okänt. Kasta mig huvudstupa in i något jag inte har en aning om, precis så som jag alltid gör. Men aldrig har väl något känts så rätt.

Det är 3 dagar kvar, och en del av mig har inte förstått. Idag har jag sagt så många hej då till människor jag snart ska lämna att hela jag snart kokar över. Om 3 dagar är jag i Sydney, om 3 dagar tittar jag upp på det liv jag ska leva dom kommande 3 åren. Om 3 dagar förändras allt.

3 dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0