Första dagen

Vaknade imorse och såg hur annorlunda allt var i dagsljus, havsutsikten var inte helt fel. Nu har vi precis varit på college tour och det kommer dröja länge innan jag hittar runt på det här stället, kanske dags att inhandla personlig GPS ?

Klockan 1 pm blir det en Manly tour på 4 timmar, då vi ska vandra runt alltihoppa, ska försöka ta lite kort då och lägga upp. Annars har vi fått hur mycket information som helst, och det är inte dåligt med aktiviteter som anordnas varje helg. Nu till helgen blir det surf weekend, man åker iväg och övernattar på nåt surf ställe här i Australien där man får gå en surfkurs, kostar lite grann så har inte bestämt mig än. Annars så ska jag på intervju om ett barnvakts jobb nu i eftermiddag.

skolan har även ett fotbollslag som jag ska på try out för i nästa vecka, om mina fotbollsskor anlänt tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0