Lördag

Kändes som att jag och fyra till är dom ända kvar på campus denna hleg men det är nog dock en liten överdrift...

Igår var jag och Nathalie ute i Manly vi var på Shark bar och något annat ställe, älskar uteställen här då det är en blandning av den sköna bar atmosfären med biljardbord och samtidigt nattklubbskänsla med dansgolv. Och bäst av allt gratis inträde.

Jag fick total styla och sminka Nathalie och efter att hon ett antal gånger klagat på att hon såg ut som en prostituerad gick hon med på att visa sig bland folk. Henes åsikt var dock total fel då jag hade lyckats totalt!

Nej nu måste jag dra, ska in till sydney idag.

Till Ingeborg: KÖP INGEN LÄGENHET I LIDKÖPING! RENA DÖDEN! är ju inte vad du vill egentligen någonstans.


Ems snygga styling


Kommentarer
Postat av: Stina

Em's styling = prostitute..haha ne hon blev jätte tjusig!

WHAT VADÅ INGEBORG-LIDKÖPING???? fattar inget

2009-09-19 @ 13:30:06
Postat av: Ingeborg

Stina!! Inga är ute och cyklar som vanligt, hon borde veta bättre. Jag bor i LINKÖPING inte i fucking LIDKÖPING :P hahaha

2009-09-20 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0