Monday

Då var ännu en dag över...

Träffat ännu fler nya människor och försökt hittat en cocktail klänning till imorgon kväll...

Det senaste var dock inte världens lättaste då dom flesta av mina klänningar är av det kortaste slaget, så detta lilla problem slutade med att mitt lilla dorm room va fullt med tio stycken åskådare som skulle välja ut den perfekta klänningen till imorgon... reslutatet, låt oss säga att jag behöver byta ut min garderob. Tur att jag har en amerikansk rums kompis som hade en svart klänning att låna ut. Tro mig när jag säger att jag aldrig bärt ett sånt dyrt märke i mitt liv. Jag kommer få stå i ett hörn och vara livrädd att något ska hända med denna dyrbara sak. Stina du skulle känt dig så hemma :)

and for Melissa, not even my barmitzvah dress was good enough, this is not okey!

Annars så gick det skandinaviska mötet bra fick information om lite allt möjligt dock inget som kändes nytt.

Sen var vi ner på köpcentrumet i Manly och kollade runt lite, innan det var barbecue och ett band som spelade utomhus i serveringen.

Och om jag tyckte Manly känts som Californien var det ingenting emot när jag upptäckte Target skylten! Att bli så lycklig över en skylt är nog inte helt normalt.

Till Linda, du gillar väl inte när allt är nytt haha! ja jag har träffat båda mina rums kompisar en sjukt rik tjej från Boston i USA och en från Korea. and Linda classy is the new me! have u ever doubted

BTW alla här lever verkligen på pappas kredit kort.



What do we think about that Stina ? :)

Kommentarer
Postat av: Stina

AHHH TARGET!! O M G, är så jävla sjukt glad för din skull och sjukt avundsjuk :D xoxox

2009-09-14 @ 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0