Rafiiiiiie!!


Idag har jag haft en två timmars klass där läraren pratat i ett streck, och lyssna nu på detta... jag tyckte det var intressant! tiden bara flög förbi, vanligtvis brukar såna händelser sluta med sovande på lektionsbordet eller helt enkelt smita ut när läraren tittar bort, och att jag dessutom var överdrivet aktiv gör ju det hela bara ännu konstigare, Do I like school now ? OH YES !

Annars så har jag fått både essay och reports att skriva, på det andra läxor, research och dessutom ansökningar till events att hjälpa till med. På det så ska jag även hinna söka jobb och hitta bostad till i december då jag blir utslängd...

Annars så fick jag precis reda på att jag ska få hjälpa till på Manlys jazzfestival nästa helg, lördag och söndag. wohoooo :)

På en anna lektion idag gick dom igenom alla events som varit på skolan, tror jag lyssnade lite extra vid orden Nicole Kidmans bröllopp!

Imorgon är det stora icebreaker partyt på skolan sen blir det efterfest nere i manly på hotellet som skolan ordnat. Kommer bli alla elever från alla årgångar som man inte träffat ännu. Så imorgon går tyvärr pluggandet bort, men får ta igen detta på lördag. Då jag även ska sitta lite barnvakt inne i Sydney åt en svensk familj. Sen har jag telefon intervju på måndag till andra event som jag eventuelt ska få hjälpa till på... hoppas, hoppas.



HAPPY BELATED BIRTH DAY RAFIE !!!

I totally forgott to post something on Rafies Birthday, so here it is !

Miss you way too much and can't wait to see you again , you will always be my number ONE :)



Sann glädje


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Saknar dig Emelie!!

2009-09-28 @ 16:42:09
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: gossip girl

i just saw this posting and will show rafey! he will be excited to be mentioned.

2009-10-01 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0