Spider!

Something scary happend last night...

Jag ska som vanligt gå till badrummet för att borsta tänderna, då jag helt plötsligt får syn på en liten spindel som sitter bredvid mina fötter. Detta ägnade jag inte direkt någon tanke eftersom jag aldrig någonsin varit spindel rädd.

Det tar mig några sekunder innan det helt enkelt går upp för mig att jag är i Australien, framför mina ögon ser jag ungefär 10 000 olika sorters gift spindlar som seglar förbi, därav minst 5 000 som är ute efter att döda mig med sitt dödliga gift. Jag tittar återigen ner på spindeln som denna gång krypit snäppet närmare mina stackars bara fötter.

Det tog mig en sekund att vara tillbaka på rummet igen... aldrig har någon sprungit så snabbt

Idag ska jag prova min skoluniform så den sitter som den ska, sen ska jag upp till biblioteket och hämta en bok, annars tänkte jag bara ta det lugnt och ut å springa lite nere vid vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0