Starbucks

En dag i Sydney och jag vet helt klart hur Darling Harbour ser ut...

På kvällen skulle vi träffa Gabriella och hennes föräldrar som hälsar på i Sydney för tillfället. Dom skulle bjuda oss på resturang. Det var så olyckligt att vi nog gick fram och tillbaka i en timme bara för att hitta en enda resturang som verkade totalt spårlöst försvunnen. Vet inte hur många människor vi hann fråga under den timmen, stackars folk. Hade dock inte väntat mig en lyx middag med både skaldjur och alldeles för dyrt vin. Men antar att det är dags att vänja sig. Får väl säga att min pappa bjuder igen när han kommer...

Det första vi gjorde i Sydney var dock att titta på Opera huset och självklart tänkte jag på den enda person som hade vart totalt lyrisk över detta, Stina off course.

Sen bar det av till... STARBUCKS!

Efter 10 månaders lång väntan så kom den helt plötsligt från ingenstans, som en uppenbarelse för mina ögon. Och smaken kändes precis samma som för 1 år och 10 månader sedan. Jag har ingen aning om hur jag kunnat leva utan detta. Nu fattas bara lite car hang, musik och Cali, some memories never die.

Nej nu är jag så sjukt trött att jag kommer stupa om jag inte får sova, men Sydney var underbart och jag är alldeles för exalterad inför skolstarten, Något står inte rätt till.

Och till sist menade LINKÖPING Stina vad du ska märka ord LH!!!!


ME LIKE

Den klassiska hoppbilden a la Em :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0