Vandring

Nu har jag spenderat min första dag i Manly med en fyra timmar lång vandring för att se på den underbara naturen... Inte min ultimata dröm att spendera min dyrbara tid på direkt.

Efter att fötterna bränts upp och benen skrek efter vila så var det dags att bege sig downtown för att träffa en svensk familj som jag ska arbeta extra som barnvakt hos.

Nu sitter jag äntligen i den efterlängtade sängen och vilar mina ben. Imorgon är det scandinaviskt möte och sedan ska jag ner på stan och fixa telefon nummer och bank konto.  

Tydligen är Manly Sydneys största turist och party ställe, synd bara att jag bytt liv...

Btw, glömde berätta om min lilla olycka på flygplatsen igår. Kom till Bangkok med ca 20 kilo övervikt i handbagaget, och skulle få beta 1160 DOLLAR för det. Efter en halvtimmes disskusion. Var jag nere på 35 dollar och samtalet avslutades med att personalen sa "we are really appreciate your'e cooperation" ja vad svarar man på den... your'e welcome ? tror att jag vann den diskussionen iaf !

Sepember första vårmånaden och 30 grader värme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0