Wednesday

Gog morgon, God Morgon

Onsdag morgon, har precis varit ute och ätit frukost. Idag blir det official enrolment, computer induction och learning strategies. Ska även prova ut min uniform idag då jag inte hann detta igår.

Annars så känns det som att jag har varit här i minst en månad och absolut inte 4 dagar bara!

Sen så fick jag reda på att dom tydligen har ett enormt nyårsfirande nere på Manly Beach på nyårsafton, kan knappt fatta att det är sant att jag ska få fira nyår i 30 graders värme ! too good to be true. . .

var uppe i Nathalies rum imorse detta är dubbelt så stort som mitt även fast hon delar med två andra, min vanliga tur.

Nej nu ska jag söka efter lite lägenheter att hyra nere i Manly,


Kommentarer
Postat av: Mikaela

God morgon på dig själv, fast för dig är det kväll nu. Visst var det 10 timmars skillnad?

Höstförkylning, men annars bara bra. Håller på och fixar med ansökan till Singapore så det börjar pirra nu, känns som om att det är på gång liksom :) Svårt att fatta att du är på andra sidan jordklotet, men riktigt glad för dig!

Tack för komplimangen ;) Haha, ja, men jag har inte fått något "nåde dig"-sms eller kommentar av Sara, så går det när man inte läser min blogg. :) Den där uniformen du pratar om i bloggen, är det något ni måste ha på er i skolan eller är det när ni jobbar med event och så? Hoppas du haft ännu en kanondag i Sydney! Puss och kram!

2009-09-16 @ 11:32:53
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/
Postat av: Alex

SNAAAAART KOMMER VIIIIIIIIIIIII :D

2009-09-16 @ 18:53:52
URL: http://gabbioalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0