weekend

Så första helgen sen skolan dragit igång på riktigt, Igår var det Ice breaker festen på skolan sen vart det fest nere i Manly. Kvällen avslutades med att jag sprang barfota rakt ner på manly beach, helt underbar känsla! frihet på hög nivå.

Idag har jag suttit barnvakt hos en svenska familj som bor inne i Sydney, känns hur bra som helst, underbar familj.

Imorgon blir det helt klart till att plugga iaf, eller med andra ord en hel dag till att lista ut hur man skriver en report... good luck Em you will need it!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul! Va pluggar du? jag trivs som fisken i vattnet. Känner mig så otroligt hemma här! Om du känner för att ta en fika nåndag eller va som tveka inte att ringa eller sms mig. Mitt nummer är 0430628170. De är alltid kul att träffa nya människor!

2009-09-27 @ 04:39:37
URL: http://dontfreakout.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sweet! Jag bor i Cremorne så de är på samma sida om bron som manly men de är en bit emellan. har faktiskt intwe hunnit ta mig över dit en. Men får bli snart! Ska ju va ganska vackert där!

2009-09-27 @ 11:40:48
URL: http://dontfreakout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0