Wildlife

Då var sand bar över och the wildlife show. Fick se ganska så många dangerous animals som jag absolut ska akta mig för. Lugn Linda, dock inga spindlar :)

Var även frågesport om Australien, jag visste vilken huvudstaden var mer än så tänker jag inte tillägga... Sen fick vi lära oss nationalsången, eller iaf sjunga den.

Imorgon ska vi ner på stan , ska hämta kjolen hos skräddaren och fixa sim kort till mobilen sen får vi se vad som händer. Ska eventuellt in til Sydney i helgen också.





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hi there! Har två skolkompisar som ska till San Diego och plugga nu till våren. Och de fyller år snart. Du som varit där i krokarna ;) kanske har något tips på något kul att köpa dem med koppling till deras resa?

Puss och kram! P.S. Ormen var söt :) D.S.

2009-09-17 @ 23:18:49
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/
Postat av: Stina

Ahh jag vågar inte tänka på hur det gick i frågesporten :S Men du tog ju iaf frågan på huvudstaden! U goo girl

2009-09-18 @ 11:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0