Events Pro

Great satt uppe och chatta halva natten utan att få något pluggande gjort verkligen effektiv användning av den dyrbara tiden. Självklart slår då tröttheten in på morgonen behöver man ju inte vara korkad för att inse. Till och med Alex kan lägga ihop ett plus ett och förstå en sån sak.

Imorgon är första examet och det går just nu rakt ner i ingenstans. Har ingen aning om hur jag ska hinna lära mig det där dator programmet tills imorgon. Vet dom ens hur tjock den där boken är !

Men Gab och jag kör på hennes filosofi imorgon under examet, we will pray, stay pretty and everything will be alright.

Sen att vi har flera hundra sidor till examet på fredag att lära oss utantill på mindre än 24 timmar känns som ett uppdrag inga håruppsättningar, smink eller böner i världen kan rädda oss från.

Distinction here we come...

Kommentarer
Postat av: ALEX

I KNOW U LOVE ME!!!!

2010-04-28 @ 11:15:19
Postat av: Malin

Hej!

Jag blev tipsad om att kika in på din blogg av din vän Mikaela Rönnholm. Hon kontaktade mig efter hon sett att jag ska åka till Australien i höst. Jag har massor av undringar över vad som gäller när man är där. Planen är att jag ska åka dit i augusti och stanna ett år, för att jobba och resa runt i några städer. Därför undrar jag: Kan jag får ställa lite frågor till dig? Mikaela sa att du både jobbar och och pluggar och därför har koll på det mesta. Känner du att du inte har tid så är det lugnt, men om du har det vore jag supertacksam. Ha det bra så länge!

/Malin

2010-04-28 @ 14:23:47
URL: http://mollymind.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad snällt att jag får ställa frågor!

Okej. När jag kommer till Australien (Sydney) kommer mina två vänner att vara där, så bostad har jag till en början. När de åker hem kommer jag att behöva skaffa en egen. Vet du om det är svårt att hitta någonstans att bo i Sydney? Hur går man tillväga? Är det annonser som gäller eller måste mankontakta någon för att få hjälp?

Vad gäller jobb har jag ingen aning om var jag kommer hamna. Vad jobbar du på för ställe? Behöver man ett engelskt cv för att ens ha en chans att få jobb?

Jag kanske kommer på fler frågor, men jag börjar så. Tusen tack!

2010-04-29 @ 13:15:55
URL: http://mollymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0