Fokus!

Jag har tappat allt vad fokus heter, Jag har försökt plugga på alla sätt och vis men ingenting fungerar när jag läst den andra meningen på pappret så är tankarna någon helt annanstans! Detta låter inte så hemskt som det är, stressen börjar bubbla upp inom mig, jag vet att mitt första final exam är om mindre än en vecka och jag kan inte plugga! Ringde upp Gab som snabbt svarade att hon ägnat förmiddagen åt sisters and brothers marathon på datorn. Vi börjar smått fundera på om det är en sån där kortslutning, vi har gått på högvarv med nattpluggande och sömnbrist blandat med stress och redbull så nu när det nästan "bara" är final exams kvar så har hjärnan fått kortslutning. Det är som vi behöver en återhämtningsperiod som det inte finns någon tid i världen till!

Vi kunde dock lätt konstatera att i denna takten kommer vi inte bara gå under i examen vi kommer faktiskt dö.

Tomorrow is another day...

 


Kommentarer
Postat av: alex

u can do it!! snart är det lov för dig, det förtjänar du veeeeeerkligen :)

2010-04-26 @ 00:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0