Girls Night in

Sitter och väntar på att Emelie och Gab ska komma, Gab fyller år idag så vi ska ha girl night hemma hos mig. Kolla på film, käka så mycket onyttigheter vi kan få i oss och disskutera ovesäntliga saker blandat med heart to heart. Drog på mig mina tights och en vanlig svart t-shirt eftersom det bara var hemma kväll, detta fick jag dock snabbt dra av mig för att ersätta med en klänning då jag hörde att Gab hade planerat outfit för kvällen. Inte visste jag att hemmakvällar var upplagda för speciella outfits. Welcome to the world of Princess G.

Imorgon ska vi ut och äta inne i Sydney, Cocktails på the loft och sen the Ivy. tror vi skulle hinna med Panncakes on the rocks där emellan också. Världens bästa desserts!



Last term, Time for new pics I guess...

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Åh vad roligt det låter tjejen! :D

2010-04-16 @ 15:36:05
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0