Happy Easter!

Glad Påsk!

Påsken har alltid varit den högtiden jag gillat bäst, Om man bortser från det självklara valet med julklappar när man var liten. Påsken har alltid varit så mysig med påskägg och dekorationer, och sen att man alltid visste att det var vår i luften gjorde allt bara så mycket bättre.

Här i Australien känns påsken mer som I USA. Man får inte ett stort påskägg utan små choklad ägg är undangömda på olika platser ute i trädgården som ungarna får springa och leta efter. Eftersom påskharen gömt dom dagen innan... Så jag börjar fundera om det bara är I Sverige vi har lite annorlunda traditioner ?

Min Påskafton består iaf av redbull och studier. Har äntligen kommit igång med pluggandet igen och tiden bara rusar fram. Blev dock överraskad imorse när min lilla hus kanin Talia kom in rusande med russin bullar och en stor choklad kanin. Hon är ju helt underbar ibland :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0