Hell

Måndag och sista lediga dagen, har exakt 6 timmar på mig att plugga innan jobbet. It's nothing!

Har aldrig varit så nära att börja gråta över ett skolarbete som jag var igår. Hade jag bara tillåtit mig själv hade jag fallit ihop i en hög på golvet och bara stor gråtit i timmar! men jag bet ihop istället. Inte för att det gjorde mycket mer nytta eftersom det är så mycket att göra nu att jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Och ett av inlämningsuppgifterna är massivt, jag vet inte ens hur man gör hälften och inte finns det några exempel heller. Det är ett år av förberedelser för en gala dinner för presidenten. Alla dokument och papper ska göras och I'M DYING!! Jag vet varken ut eller in längre... kanske bara ska lägga mig på golvet och gråta jag är helt säker på att Gab skulle göra mig sällskap utan att blinka.

Och det blir inte bättre av att jag svälter på helgerna eftersom jag inte kan få mat från skolan.. tur att jobbet bjuder på mat iaf!

Ibland undrar man exakt hur mycket man måste genomlida och offra för att nå dit man vill... finns det någon gräns ?

Precis tagit en "uppiggande" dusch. Dags för att ta tag i vad som ska vara skolarbete. tycker dock inte namnet gör sig rätt för vad det verkligen är... kanske borde ändra till HELL or something like that ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0