Presentation

Vart tog dom där Mellanstadie presentationerna vägen, när man ställde sig upp och lästre från ett papper...

Presentation i BBA inför klassen and two judges. Innan klassen börjar får vi reda på att en person i förra klassen sprang ut mitt under presentationen för att spy, en annan började gråta och en tredje bröt ihop på toaletten...Jag och Ilana titta på varandra och undra... what the hell is going on! pressure...?

Våran grupp klara oss dock från alla avvikande incidenter och vi kom levande ut från klassrummet, Så jag antar att vi kan fortsätta andas till betyget kommer, och även därefter! crossing my finger...

Imorgon har vi repetition på våran pitch presentation vi ska ha på måndag. Så det är endast inför läraren imorgon för att få feedback.

Satt upp till 4 igår natt och man kan lugnt säga att jag nästan somnade i cyc efter klassen. Tog en 3 timmar "nap" när jag kom hem. Så nu är det bara att sätta igång med presentation pluggande.

Isn't my life just wonderful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0