Shoebox

"Why is your part so small Em"

Jake funderade över varför jag hyrde en sån liten del, efter skratt från min sida så skulle jag börja förklara att Jag inte behövde hyra ett större rum. Då det sakta gick upp för mig att Jake inte alls menade att mitt rum var litet utan helt enkelt på fullaste allvar trodde att min "del" av huset var hela huset! Så om han tyckte att min "del" var liten kan man ju undra vad han tänkte när det efter tredje försöket nådde fram till honom att jag endast hyrde ett rum. Men jag antar det är som Gab påstådde "EM your room is like his shoe box!!"

Det mesta jag fick till svar var en oförstående blick och ett tveksamt "for real"... ? This is it.

Igår satt jag iaf hela dagen och pluggade events pro, sen så var det ANZAC day här vilket betyder Holiday. Iaf för alla som inte pluggar på ICMS...

Skulle pluggat hela natten men det slutade att jag träffade Jake inne i Sydney ist. Vi var på roof top party innan vi begav oss till nattbad inomhus.

Idag blir det definitivt pluggande varenda sekund av dygnet, funderar på om jag ska bege mig till skolan men det tar emot eftersom det är krav på skoluniform idag... suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0