Weed ?

Something is wrong with the Tripod... WE CAN'T STUDY!

Något är riktigt fel, vi har sovit bort hela dagen, var uppe tidigt imorse för att det var så mycket pluggande vi skulle hinna med och sen gick något snett. Jag föll död ner i sängen somnade och vanknade nyss, nu är det redan dags för jobbet. Emelie och Gab gjorde något liknande and we are in big trouble.

Jag kunde helt enkelt inte hålla mina ögon uppe, om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag var sjuk med högsta möjliga feber. Men jag är klokare än så. Den enda sjukdom jag har är stayed awake to many nights in a row. And now I just hit a wall, Ingen energy drinks hjälper längre, inte ens energy shots kunde få mina ögon öppna idag. Det är som att jag druckit så många att kroppen är för van vid det. Och jag kan se mina betyg flyga iväg. Jag kan se mina Distinction vinka åt mig rakt framför mina ögon utan att jag har kraften att sträcka ut handen och hålla dom kvar. Min presentation i Torsdags var ett tydligt bevis på detta...

Somnade mitt på golvet vaknade upp på morgonen och insåg att jag inte skulle hinna gå igenom presentationen. Gjorde mig snabbt iordning mejlade powerpoint presentationen som jag skulle ha och visa för klassen till min mejl. Kommer till skolan öppnar mejlet börjar prata och inser att det är fel presentation. Den är knappt halvfärdig och alla slides är i fel ordning. Efter alldeles för mycket tvekande och försök till att få någorlunda rätt budskap fram till rätt bild. Kunde jag se både mitt distinction och credit som en liten prick där borta i ingenstans. Och rakt framför mig kunde jag se lärarens ansikte bilda ett stort Pass framför mig. Nu är det bara att vänta på domedagen när det blir officiellt och må dåligt då istället.

Så tillbaka till dagens katastrof vi lever mitt uppe i. Efter att messat varandra och insett att vi alla sovit bort dagen, så kommer ett helt ärligt sms från våran lilla oskyldiga Gab från Filippinerna som inte gjort nåt ont i sitt liv och inte vet vad ordet fel betyder. Det säger en sak "WE NEED WEED!" Det sms sa precis allt om hur illa ute vi är. När till och med Gab föreslår något som är så förbjudet i hennes värld kan man inte göra annat än inse faran i våran situation.

Jag inser snabbt att weed nog inte är lösningen , but maybe some other school drug that can keep us focused and awake! Det är exakt hur långt det har gått just nu. Don't judge us we just need to surwive... It's due or die.

Antar vi får ge redbull en sista chans innan vi går över till the dark side...





The coffee's never strong enough
i know you think it's more than just bad luck

There there baby
it's just text book stuff
it's in the ABC of growing up
Now, now darling
oh don't lose your head
cause none of us were angels
and you know I love you yeah

Kommentarer
Postat av: Lisa Kristin

Happy Easter, Em! You're my darling alright :)

2010-04-03 @ 13:33:13
URL: http://lisakristinglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0