Promotion Manager

3 Veckor och 2 dagar sedan jag visade livstecken på denna sida, känns som mycket längre sedan...

Så vad har hänt, ja lite kortfattat vart jag räddad från sjätte våningen i ett brinnande hostel, vittnade slagsmål med knytnävar genom väggen från engelska fotbollshuliganer och vart uppgraderad på mitt internship...

Tro det eller ej men det sistnämnda har blivit till något av en tricky situation,

Blev promotion manager för unipackers och är just nu i full färd med att anställa promoters, har anställningsintervjuer i nästa vecka samtidigt som jag har tusen andra saker att göra klart på kontoret, men jag älskar varenda sekund, det är som att jag är gjord för denna position. Älskar allt som har med marketing att göra och jag är otroligt bra på det!

Nu kommer dock det komplicerade, gick till ett annat ute ställe idag för en intervju att stå i dörren på helgerna så jag kunde få lite extra pengar utöver mitt internship. Det gick inte riktigt som jag tänkt mig...

Killen jag hade intervjun med ÄLSKADE mig, och det är ett svagt ord för att beskriva det hela, han älskade mina ideér och vad jag gjort på Unipackers. Det där dörr jobbet flög bort lika fort som det kommit och istället erbjöd han mig en position som Promotion manager för dom,heltid. Han erbjöd dessutom lön varenda vecka plus att han erbjöd fri mat varje dag. Och jag kan ju inte påstå att mat är något jag har blivit bortskämd med...

Dom hade inte mycket av promotion team just nu så jag skulle få bygga upp mitt egna, jobba mina egna tider med mina egna ideér och min egna personal. Med andra ord anställa vem jag vill och bygga upp precis allt från grunden.


Det kanske låter som lyxproblem och ursäkta språket men vad fan ska jag göra nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0