The end

Dålig uppdatering, I know det börjar bli till en vana.

Pengarna är inte exsisterande och svält väntar helt klart nästa vecka, mitt internship går bra och livet i Sydney är underbart. Orkar faktiskt inte gå in mer detaljerat på mitt liv just nu, känns som att det inte finns någon anledning till att blogga längre. Har ingen motivation alls känns det som, prioriteringarna har förändrats och jag antar att detta blir sista inlägget på ett tag.

Från Californien till Australien - Tack för att ni följt min blogg!

Don't dream your life - Live your dream





Kommentarer
Postat av: Molly

Vilken klubb är det du jobbar på? Jag såg först nu att du hade kommenterat på min blogg och berättat det. Vore ju kanon med lite free drinks, haha.

2010-08-07 @ 17:36:26
URL: http://mollymind.blogg.se/
Postat av: Linda

inte kan du sluta blogga! hur ska jag då följa vad som händer i ditt liv när du e sååå långt borta!! :(



när kommer du hem?

2010-08-10 @ 21:14:28
URL: http://blog.lindaholmqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0