Fotboll



Defense is discipline - attack is speed


Alla grusträningar, onödiga övningar, tränarbyten och bara idiotiskt taktiksnack. Alla gånger man undrat varför vi just måste göra denna övningen...


Jag tror jag hittat hem, jag tror jag väntat på det här laget i hela mitt liv, tränarna är helt enkelt underbara. Och träningarna helt fantastiska. Idag gjorde vi lite olika löpningsövningar till uppvärming, sen vart det teknik/passningsövning och sen spelade vi 5 olika former av smålagsspel, Man bytte bara övning mellan varandra. Cirkulerade. Sen kom dock stegen, pinnar och lite koner fram på slutet. Men det var bara helt perfekt och så sjukt roligt. Var helt slut och konditionen måste tränas upp helt klart.



Kommentarer
Postat av: Stina

Mm Mm Mm, där har vi en het brud! By the way, your hair looks good! U don't need your cap

2010-02-09 @ 12:15:46
Postat av: Anna Lundin

Lovely Emelie ! Miss u!!!!!!!!!!!!! <3

2010-02-09 @ 13:18:15
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0